søndag 11. april 2010

Våren er i anmarsj

Ja, nå smelter snøen fortere enn fortest og det er vår i lufta. Jeg ser virkelig frem til sommer, så nå tar jeg alle tegn på kommende sommer med ett smil! I alle fall nesten... For med våren kommer gjørma, slapset og sølevannet, og det er ikke mine favoritter akkurat! Og hadde Melba kunnet snakke hadde hun nok sagt seg enig, for sølevær innebærer ofte bading etter tur, og bading er ikke det morsomste Melba vet. Men noe godt bærer det tross alt med seg, for når Melba er nybadet baller jeg henne alltid inn i ett pledd eller to, og det vet Melba å nyte. Hun lager de herligste koselydene når jeg baller henne inn, og gjør det hun kan for å signaliserer at dette er noe matmor med fordel kunne gjort litt oftere. Også ligger hun der da, varm og god inni teppene, uten å røre en muskel, og bare nyter å bli dullet med! Så ja, våren har sine dominoeffekter kan man si!






2 kommentarer:

  1. Ser ut som prinsessa koser seg :-)

    SvarSlett
  2. Hihi! Kaizer uttrykker også glede når jeg baller han inn, bare det at han smatter :) Rare hundene.. Janne

    SvarSlett