søndag 3. mars 2013

Årets første blogg...


Å blogge har blitt en sjeldenhet, og de siste månedene har det nesten gått meg hus forbi at jeg har en blogg til og med. Men her er årets første blogginnlegg og det skal vise at puddelgutten, som har blitt ett år siden sist, har lært seg farger! I alle fall en farge, og det er jo en god start, er det ikke? Jeg filmet prosessen og her er resultatet:


Ellers så har jeg meldt meg på ett online kurs, Recallers 4.0, med Susan Garrett. Målet med kurset er at jeg og krøllebølle skal få ett bedre treningsgrunnlag, innkallingen trenger ett løft og i tillegg er det godt å ha ett treningsprogram å følge for en periode slik at man blir pushet litt. Kurset varer i 7 uker og starter om noen dager. Det blir spennende!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar