søndag 28. februar 2010

Tur og trening

I dag var det nyyydelig vær og Melba og jeg var og gikk tur med Janne/Kaizer og Silje/Rikke i halvannen time før vi dro på trening. Trente en økt med fvf før jeg tok ut to agilitytunneler som jeg hadde liggende i bilen. Melba hadde ikke glemt "gamle" kunster (vi har ikke trent agility siden oktober), og jeg kjente hvor mye jeg savner å trene agility!! Har vært en lite gunstig vinter for agility med mye is i begynnelsen av vinteren og kaldvær etter at snøen kom. Gleder meg til vær og vind lar oss trene agility for fullt igjen!!

Melba fikk også en runde med bordtrening og hun storkoste seg med det! Hun er så morsom, for hun vet så innmari godt hva bordet betyr (belønning), så hun står og hopper og vil opp på bordet til og med FØR jeg har satt det opp (er sammenleggbart). Jeg fikk noen som var på treninga, og som Melba ikke kjenner fra før, til å håndtere henne. Hun sto som en påle hele tiden og prøvde å hinte om at hun ville opp på bordet igjen når jeg tok henne ned.

Etter trening gikk vi en liten tur til med Ingrid og Lava. Det var en fornøyd Melba som la seg til å sove når vi kom hjem etter 4,5 timer på farta.

Her er Janne med Melba, Kaizer og Rikke. Den ene gladere enn den andre!! Herlig hundeliv!

Silje, Kaizer, Janne og Melba






1 kommentar:

  1. Ja, det var en fiiin dag med herlig sol! Første treninga på lenge jeg ikke har nesten frosset av meg fingrene! Koselige bilder, spesielt det bildet der Melba er høyt opp i lufta. Måtte le da jeg såg det:)

    Klem fra Janne og Kaizer

    SvarSlett