søndag 12. september 2010

Jaffa på besøk

På torsdagskvelden kom Jaffa på besøk. Hun har ikke vært hos oss siden juni i fjor, men hun kjente seg igjen med en gang og løp rett ut på kjøkkenet for å se om det var noe mat der. Neste sted hun sjekket ut var Melba sin sofa, og jeg mistenker at hun hadde ett håp om at det lå tyggebein der, noe det jo pleier å gjøre. Hukommelsen er god når det kommer til mat, altså!

Vi har hatt strålende vær hele helga og hundene og jeg har kost oss på tur i timesvis. Fredag tok jeg med meg litt tørrfôr på turen og hundene fikk gå godbitsøk en halvtimes tid mens jeg satt i gresset og nøt sola og nydelige høstfarger. Lørdag gikk vi først tur hvor vi møtte på Maria og Rune med Lukas og Mali. Etter den turen fikk vi slappet av ett par timer i sofakroken før vi møtte Janne og Kaizer og gikk enda en herlig tur. I dag tok vi en halvannen times formiddagstur i sola også blir det ny tur i kveld sammen med Janne og Kaizer. Man kan liksom ikke være nok på tur nå når det er så fint vær og nydelige farger i skogen. Jeg blir aldri mett av å nyte fargene og den deilige lukta som er på slike høstdager. Høsten er vakker!!

Melba og Jaffa går godbitsøk

Snusmumrikkene

Søte, snille Jaffa

Jentene koser seg i skogen

Fine jentene!

Godjenta mi

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar