torsdag 11. februar 2010

Årets første skitur

Endelig har vi fått snø nordpå, og i dag hadde jeg og Melba vår første skitur. Jeg var optimist og tok på trekksele og satset på at Melba skulle prøve å trekke litt. Men neida!! Mine oppmuntrende "Kom igjen" og "JA! JA!" var som gresk for henne og hun bare førsøkte å holde seg enda mer ved siden av meg og til og med litt bak når jeg begynte med "hurraropene" mine... "Jeg går jo pent i bånd jo, hva er det du maser etter!? Skal jeg gå ennå saktere?? Stoppe?? Gå bak?? Skjønner ikke..." Så det endte med at hun løp løs, og for det meste bak meg. Må nok ta en tur hvor vi er to som går på ski og hvor jeg går foran, og Melba bak med den andre, for da tror jeg hun kommer til å trekke for å holde følge med meg.

Men vi fikk oss en flott tur uansett, og jeg tror jammen jeg var den som var mest sliten når vi kom hjem...

Skal på LP trening nå, så må komme oss avgårde!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar