fredag 26. februar 2010

Med potesokker på!!

Jeg har bestilt potesokker, men gadd ikke vente lengre på at de skulle dumpe ned i postkassa, så dro og kjøpte noen andre i dag. Var en annen type enn de jeg har bestilt og som visstnok skal sitte bra på Dvergpinschere, men disse satt helt okay på frambena, dog litt for lange på bakbena. Melba var ett morsomt syn de første minuttene med potesokkene på, og bakbena var himmelhøyt til tider. Så litt ut som en lykkelig geitekilling som spratt i alle retninger, men tror nok ikke hun var særlig lykkelig, hehe...

Melba fant til slutt ut at hun enten måtte løpe i full fart eller stå helt i ro, så hun løp fremfor meg, stoppet og ventet og satte avgårde på nytt igjen. Men etter en stund så var ikke potesokkene så ekle lengre og hun storkoste seg og begynte å gå/løpe normalt.

Herlig å gå tur i over en time uten å måtte børste av en eller annen pote hvert femte minutt! Og Melba løp mye mer enn hun har gjort på lenge, så tror hun etterhvert syntes det var deilig å ikke bli kald på potene! Så nå kan kulda bare være en stund til for vår del!! (Eller kanskje ikke når jeg tenker meg om....)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar