søndag 21. februar 2010

Kaldt, kaldt, kaldt!!

Nå har det vært kaldt i ukesvis, og både jeg og Melba begynner å bli lei kulda. Merker at det stikker under potene hennes pga kulden og iskrystallene som legger seg mellom tredeputene, så hun løper ikke så mye som hun pleier, blir litt mer passiv rett og slett. Så nå har jeg bestilt potesokker og er spent på om det faller i smak hos frøkna.

I dag var vi først på hundetreff og etterpå på skitur. Det var mange folk og hunder å treffe i løypa, naturlig nok på en solfylt søndag. Melba løp løs i perioder og hun var kjempeflink å følge etter oss tross at det passerte folk i alle retninger. Prøvde å få henne til å trekke litt også, og hun trakk faktisk litt når jeg gikk et stykke foran henne og Dag-Jostein, men straks de kom nærmere meg igjen, så stoppet hun når det strammet i tauet. Men nå vet jeg hva som kan få henne til å trekke i det minste...

Her er bilder av Melba og en Rhodesian Ridgeback som Melba var sammen med på treffet i dag. Er de ikke søte?? <3




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar