torsdag 19. august 2010

Lange turer og bittelitt trening

Den siste tiden har vi prioritert lange turer og Melba storkoser seg selvsagt med det. Vi har blant annet startet med 10 på topp-turene våre og for å komme godt i gang tok vi to topper på en og samme dag sammen med Caroline. Det ble en flott ettermiddag med fem timer tur i godt vær.

Godjenta på tur opp mot Nordfjellet.

Mor sin vakre, lille

<3>
Oss to

Melba klar for siste etappe opp mot toppen

Vel fremme på toppen av Nordfjellet.
Tromsøya og Kvaløya i bakgrunnen.

En mindre topp som vi også gikk på samme dag. I Tønsvik-området.

Ellers begynner jeg såvidt å komme i treningsmodus igjen. Men det er hardt å starte på igjen når man har hatt en lang periode med lite effektiv trening. Merker at frøkna er satt noen hakk tilbake og det sliter litt på tålmodigheten min. Men jeg må jo starte en plass, og får heller bite tenna sammen en periode.

Neste helg uke/helg skal vi på IPO-kurs hvor Melba og jeg skal være med på spordelen samt at jeg skal være observatør på C-arbeidet. Instruktøren er klikkertrener (utdannet ved Canis) og trener derfor utelukkende positivt. Gleder meg til det!

Jeg har også meldt meg på oppdretterskolen, kurs 2, som skal være i Tromsø siste helga i oktober, og det blir nok interessant. Jeg er jo over snittet interessert i avl, oppdrett og det som hører med, så selv om jeg ikke skal starte oppdrett selv, så ligger det godt innenfor interessefeltet mitt.

Jeg vurderte også å melde meg på studiet Hundefag i Trondheim, men la det på hylla for denne gang. Det hadde kostet rundt 25.000 kr. og akkurat nå så kjenner jeg at det er andre ting jeg vil bruke de pengene på, så da får jeg heller vurdere det på nytt igjen til neste år. Kan ikke få med seg alt heller, da...


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar