torsdag 12. mai 2011

Sykkelturer i sola

I dag har vi vært på sykkeltur i nydelig vårvær. Sykkelturen var på 1,1 mil og vi hadde ett stopp på hundeklubben hvor vi gikk og hilste på hestene som står like ved. Melba galopperte stort sett hele sykkelturen, kun litt rask trav innimellom. En flott tur. Men skal nok mer til enn en skarve sykkeltur for å frøkna sliten, så vi må nok øke lengden på sykkelturene våre. Jeg må bare få fylt mer luft i hjulene først, for slik de er nå, så kjenner jeg hver en stein jeg sykler over...

Vi var på sykkeltur for ett par uker siden også, også da med flott vårsol. Jeg hadde kameraet med meg i håp om å ta bilde av Melba når hun løp ved siden av sykkelen, men jeg lyktes ikke med det, så da ble det heller noen bilder av henne tatt på rusleturen etter endt sykkeltur.

Pene Melba!

Frøkna med sele på

Og uten sele

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar