lørdag 24. juli 2010

Valpesyk!

Ja, overskriften sier vel sitt!! Etter noen dager på Nesflaten hos Anne-Grethe (Melbas oppdretter) sammen med ikke mindre enn seks herlige valper, ble jeg temmelig valpesugen. Vel hjemme igjen så fikk jeg møte Marita sin whippetvalp Jenny, som jeg forøvrig har fulgt siden hun og hennes ni kullsøsken ble født 21. mai. Og nå sitter jeg her, da, og kjenner valpesyken ta godt tak i meg.

Men alt til sin tid, tenker jeg, og selv om det ikke blir valp i år, så håper jeg at Melba får en lillesøster til neste år i stedet. Da har jeg god tid på meg til å organisere både ferie og annet som må være i orden før man får valp i hus og forøvrig planlegge alt som planlegges kan. Er man planlegger, organiserer og systematiserer av natur, så overlater man ikke ett valpekjøp og valpetida til tilfeldighetene selv om det av og til er fristende å hoppe i det med iver og lyst.

Lille frøken rosa; rampejenta og matvraket i kullet <3
Dvergpinscher etter Love og Que
Ingen tvil om at leverpostei smaker godt

Marita og nydelige, lille Jenny (Axrace`s Rockstar)

<3
Jenny har funnet en potensiell leke
Og potensielle leker blir til leker når Jenny er i nærheten

Kuleste, lille whippetjenta <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar