lørdag 30. januar 2010

Besøk av Koda

I kveld var jeg i bursdag og siden jeg er litt vel bløthjertet når det kommer til det å ha Melba alene hjemme, så spurte jeg Marius (brodern) og Hillevi (kjæresten hans) om de kunne ta med seg Koda til oss og passe Melba. Snille dem troppet opp og jeg kunne dra ut å feire bursdag uten å telle timer og tenke på at Melba var alene hjemme. Melba er kjempeglad i Koda, så tror hun hadde det som plommen i egget mens matmor var borte. Marius og Hillevi dro hjem ett par timer før jeg kom hjem, og gjett hvor Melba lå når jeg låste meg inn?? I yttergangen, oppå boblebuksa mi!! Stakkars tuppa mi savna nok mamman sin litt når hun ble alene!! Er så pussig, for når jeg drar fra henne og det ikke er noen hjemme sammen med henne, så er det ikke en lyd når jeg går fra henne og hun ligger pal i sofaen når jeg kommer hjem igjen. Men når andre passer henne, så hyler hun og er helt fra seg når jeg går fra henne, og finner hun klær som er mine, så er det bombesikkert at hun legger seg på dem, selv om de ligger i gangen!! Er akkurat som hun demonstrerer og prøver å fortelle de hun er sammen med at de ikke kan veie opp mot mamman hennes, og det viser hun både med gråt og rare påfunn. Men selv om Melba vekslet på å ligge i gangen oppå boblebuksa mi og å være i stua sammen med barnevaktene sine, så hadde hun det i fall bedre enn å måtte være helt alene i mange timer.
Koda og Melba:

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar